کد مطلب: 184138
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:
عمليات مرصاد نقشه منافقان را نقش بر آب کرد/ گوش ملت ايران به فتنه هاي دشمنان بدهکار نيست
تاریخ انتشار : 1399/05/03
نمایش : 1230
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: در طول اين چهل سال انواع اين فتنه را داشتيم اما به فضل پروردگار گوش مردم به آن بدهکار نبوده و نيست، امروز هم در شرايط سخت کرونايي دشمن مرتب درحال القاي اين است که نظام درحال فروپاشي است اما شاهديم که امروز خودشان درگيرد شدند، ايران به فضل پروردگار مقتدر است و اينان بايد اين آرزو را به گور ببرند که ايران بار ديگر جولانگاه شان شود.
به گزارش هفت چشمه به نقل از  جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرکرد که در مصلي بزرگ اين شهر برگزار شد اظهار کرد: بر اساس آيات قرآن مردم بايد يک مجمع عمومي براي حرکت به سمت خدا داشته باشند.
 
وي با بيان اينکه لازم است مردم حرکت خداگونه، حرف زدن خداگونه و رفتار و سياست خداگونه داشته باشند افزود: کينه داشتن نسبت به هم، قهر بودن و دشمني با برادر مسلمان از نشانه هاي زندگي توحيدي نيست و بايد از زندگي ها حذف شوند.
 
نکونام با تاکيد بر لزوم دستگيري از نيازمندان و فقرا ادامه داد: اگر مي خواهيم زندگي توحيدي داشته باشيم نبايد از مساکين غفلت کنيم، خدايي زندگي کردن با هم خوردن، با هم پوشيدن و با هم داشتن است.
 
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري يادآور شد: مساکين در اين ايام نيازمند کمک هستند، بر اساس فرمان ولي امرمان رزمايش کمک مومنانه را برگزار کرديم و با کمک مردم اين استان 40 ميليارد تومان کمک به فقرا شد که به ياري خداوند اين رزمايش تبديل به يک نهضت شده است و ان شاالله در اين نهضت نيز کمک پر شور مردم، نهادها و ادارات را شاهد باشيم.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اينکه سوم مرداد 43 مجلس وابسته به طاغوت قانون ننگين کاپيتلاسيون را براي ايرانيان تصويب کرد و مايه خفت و ذلت هم وطنانمان شد گفت: اما به برکت انقلاب اسلامي اين ذلت به عزت تبديل شد.
 
وي با اشاره به سوم مرداد 67 و حمله بزدلانه منافقين به کشور يادآور شد: منافقين در نظر داشتند با اين حمله تهران را فتح کنند اما به فضل الهي و با رشادت هاي رزمندگان و شهيد صياد شيرازي شکست خوردند و بسياري از آن ها به درک واصل شدند، گرچه هنوز هم برخي از عناصر فعال در گروهک منافقين در حال شيطنت عليه کشورمان هستند و اين جنايتکاران از سوي مدعيان مبارزه با تروريسم حمايت مي شوند.
 
نکونام به پنجم مرداد سالروز اقامه اولين نماز جمعه به فرمان امام خميني (ره) و به امامت آيت الله طالقاني اشاره و بيان داشت: بعد از انقلاب بود که نماز جمعه جايگاه خود را پيدا کرد.
 
وي به روز عرفه و آغاز ماه ذي الحجه اشاره و تاکيد کرد: بايد اين لحظات را مقتنم بشماريم و بلايا و آفات را به برکت دعا در اين ماه دفع و برکات الهي را به خانه خود نازل گردانيم.
 
امام جمعه شهرکرد گفت: با رعايت موازين بهداشتي از مسائل ديني عقب نمي مانيم و مطمئن هستيم که اين دعاها بلاها را دفع و رحمت الهي را نازل مي کنند.
 
نکونام به 6 مرداد سالروز فني و حرفه اي و روز کارآفريني اشاره اي داشت و اضافه کرد: هفتم مرداد سال 1360 شاهد فرار خفت بار بني صدر و رجوي بوديم.
 
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري ادامه داد: در يک نگاه محيطي به ايران مي بينيم پرچم وحي و اسلام در اين کشور برافراشته شده و در سايه ارزش هاي انساني و اسلامي راه عزت در پيش گرفته شده است، بعد از انقلاب دست بيگانگان از کشور کوتاه شد و به رغم کارشکني هاي صورت گرفته مبارزه با استکبار بي وقفه ادامه دارد.
 
وي تاکيد کرد: در اين ايام فتنه ها يکي پس از ديگري خنثي شد، اما فتنه اي که همواره با آن مواجه بوديم و هستيم فتنه جنگ رواني است که هر چند وقت يک بار با بهره گيري از رسانه هاي همسوي دشمنان انقلاب القا مي شود.
 
امام جمعه شهرکرد بيان داشت: تابستان داغي که آمريکا با آن مواجه است را براي ايران مي داند خاطرنشان کرد: اين ها گراني ها و بي تدبيري برخي از مسئولان را عليه کشور علم مي کنند.
 
نکونام اضافه کرد: در طول اين چهل سال انواع اين فتنه را داشتيم اما به فضل پروردگار گوش مردم به آن بدهکار نبوده و نيست، امروز هم در شرايط سخت کرونايي دشمن مرتب درحال القاي اين است که نظام درحال فروپاشي است و متاسفانه برخي هم در داخل به آن دامن مي زنند، اما شاهديم که امروز خودشان درگيرد شدند، ايران به فضل پروردگار مقتدر است و اينان بايد اين آرزو را به گور ببرند که ايران بار ديگر جولانگاه شان شود.
 
نماينده ولي فقيه افزود: اگر نگاهي به جهان بيندازيم مي بينيم که حيثيت آمريکا از بين رفته و صهيونيست ها خانه اي عنکبوتي براي خود درست کرده اند، حزب الله به تنهايي مي تواند اين رژيم غاصب را از پاي درآورد و تبليغات پوچ دشمن در ملت ايران اثرگذار نخواهد بود.
 
انتهاي پيام/1026ج  
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg